Vrijwilligers – overzicht

Actief worden als vrijwilliger voor De Welle?
Wat leuk dat je ons vrijwilligersteam wilt versterken! Inmiddels zijn er meer dan 600 mensen als vrijwilligers voor De Welle actief en daar zijn wij maar wat blij mee! Er zijn allerlei mogelijkheden om je in te zetten: als seniorenvoorlichter, huiscoach, activiteitenbegeleider, baliemedewerker, chauffeur of maaltijdbezorger. En dat is nog lang niet alles!

Benieuwd naar alle mogelijkheden?
Vrijwilligers die bij De Welle Nijverdal willen werken kunnen zich bij Evelien Hondebrink melden, e.hondebrink@stichtingdewelle.nl
Vrijwilligers die bij De Welle Wierden willen werken kunnen zich melden bij Ria Maassen van den Brink, r.mvdbrink@stichtingdewelle.nl

Ben je actief voor een vrijwilligersorganisatie?
Vrijwilligers werven, hoe doe je dat? En hoe kun je hen goed begeleiden en waarderen? Hoe zit het eigenlijk met de verzekeringen? Organisaties die met vrijwilligers werken hebben vaak allerlei vragen over vrijwilligersbeleid. Natuurlijk kun je met deze vragen bij ons terecht! Via onze vacaturebank kun je vrijwilligersvacatures aanmelden. Wij helpen je dan met zoeken naar geschikte mensen.

Vrijwilliger worden (of misschien ben je dat al!)?
Als vrijwilliger wil je je vaak bekwamen in ‘je vak’ of oriënteren op ander vrijwilligerswerk. Op de sites www.hellendoorndoet.nl of www.wierdendoet.nl tref je allerlei informatie om geïnspireerd aan de slag te gaan, als vrijwilliger of als vrijwilligersorganisatie.

De websites van HellendoornDoet! en WierdenDoet! vind je hieronder.

Saskia Schreurs
HellendoornDoet!

• null

Saskia Schreurs