Auto-maatjes gezocht

Hou je van autorijden en wil je graag iets voor een ander doen? Overweeg je vrijwilligerswerk, maar dan wel op momenten dat het jou uitkomt? Dan komt De Welle graag met je in contact.

De Welle zoekt vrijwillige chauffeurs voor AutoMaatje in de regio Wierden/Enter. De Welle werkt hiervoor samen met ANWB AutoMaatje. Als vrijwilliger vervoer je met je eigen auto minder mobiele plaatsgenoten naar hun bestemming. Bijvoorbeeld naar de dokter, fysiotherapie of tandarts. Daarnaast kunnen mensen een beroep doen op AutoMaatje om familie of kennissen te bezoeken, om naar de  kaartclub te gaan of om zelf nog wat boodschappen te kunnen doen. Onderweg maak je een praatje en bied je waar nodig een helpende hand, bijvoorbeeld bij het in- en uitstappen. Als vrijwilliger ontvang je een kleine vergoeding per gereden kilometer plus eventuele parkeerkosten.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden? Neem dan contact op met De Welle, telefoon 0546-571693 en vraag naar Marion de Vries of stuur een e-mail: m.devries@stichtingdewelle.nl.