Belastingservice Hellendoorn

Heeft u hulp nodig bij het invullen van uw belastingaangifte of het aanvragen van belastingtoeslagen? Of heeft u andere belastingtechnische vragen? Inwoners van de gemeente Hellendoorn kunnen hiervoor een beroep doen op de Belastingservice van De Welle.

Een team van gemotiveerde en geschoolde belastingvrijwilligers zet zich al meer dan 25 jaar in voor cliënten van De Welle.

Sinds 2017 is De Welle een samenwerkingsverband aangegaan met de ZINiN-bibliotheek in Nijverdal, waarbij de belastingvrijwilligers gebruik kunnen maken van een ruimte in de ZINiN-bibliotheek. U kunt hier elke laatste vrijdag van de maand tussen 09.30 en 10.00 uur zonder afspraak binnenlopen voor advies.

Wilt u liever een afspraak maken met een consulent van de Belastingservice? Neem dan contact op met De Welle, telefoon 0548-638810 of via e-mail: info@stichtingdewelle.nl.

Compliment
Begin 2018 kreeg de Belastingservice van De Welle een prachtig compliment van de Belastingdienst! Volgens de landelijke organisatie mag deze service als een voorbeeld dienen voor heel Nederland! Lees hier het volledige bericht.