Fietsclub De Welle

De fietsclub, bestaande uit een groep enthousiaste vrijwilligers/fietsfanaten, organiseert om de veertien dagen een fietstocht in onze mooie omgeving. Deze fietstochten zijn altijd ongeveer 25 a 30 km waarbij halverwege ergens koffie wordt gedronken. De met zorg opgezette fietsroutes nemen deelnemers mee over rustige fietspaden en bekende knooppuntenroutes worden zoveel mogelijk vermeden. Tijdens het fietsen wordt een snelheid van 15km per uur aangehouden, zodat ook deelnemers met een fiets zonder elektrische ondersteuning mee kunnen fietsen en er voldoende tijd is om een praatje te maken met andere deelnemers.

Het fietsseizoen loopt van april tot en met september. Voor wie graag in de tussentijd een mooie fietsroute wil fietsen, heeft de fietsclub een fietsroute beschikbaar gesteld. Deze fietsroute, van ongeveer 26 kilometer lang, voert je langs de mooiste plekjes van Notter, de Huurne naar Ypelo door Rectum. Klik hier voor de uitgeschreven fietsroute en hier voor de route op een plattegrond.

Meer informatie:
Yvonne Posthuma