Handwerkcafé

Houdt u van haken, breien of borduren en wilt u hiermee graag een ander blij maken? Elke dinsdagmiddag komt een groep gelijkgestemden bij elkaar in de bibliotheek om te handwerken voor het goede doel. Ook kunt u samen met de andere deelnemers materialen, handwerk-ideeën en tips uitwisselen. Hiervoor mag u uw eigen materiaal meenemen. Uiteraard onder het genot van een kop koffie of thee en de fijne sfeer die de bibliotheek te bieden heeft.

Het bijzondere van dit handwerkcafé is dat alles wat de deelnemers maken wordt gedoneerd aan een goed doel. Welk doel dit is, bepalen de deelnemers gezamenlijk.
U kunt zich aanmelden bij De Welle via 0546-571693 of door een e-mail te sturen naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.

Het handwerkcafé is een gezamenlijk initiatief van De Welle en Bibliotheek Wierden.

Locatie:
Bibliotheek Wierden