Hulp bij aanvragen vaccinatiebewijs

Wilt u een vaccinatiebewijs aanvragen maar komt u er niet helemaal uit hoe dit moet? De Welle helpt hier graag bij zodat iedereen weer mee kan doen! Vanaf 27 september kunt u terecht bij de balie van De Welle. Voor de Gemeente Hellendoorn bent u voor deze service welkom van maandag tot en met vrijdag tussen 13.00u en 17.00u aan de Constantijnstraat 32a in Nijverdal, voor de Gemeente Wierden is dit maandag, woensdag en vrijdag van 9.00u tot 12.30u aan de Dokter G.H. Beensweg 21 in Wierden. Een medewerker zal u daar helpen met het aanvragen van het vaccinatiebewijs. U kunt kiezen voor een papieren bewijs of een digitaal bewijs. Wilt u via de CoronaCheck-app een digitaal vaccinatiebewijs maken? Neem dan uw telefoon en uw DigiD mee. Heeft u geen DigiD? Dat is ook geen probleem. Zorg dan dat u uw burgerservicenummer (BSN) en uw postcode bij de hand hebt. We vragen dan samen een papieren bewijs voor u aan.