Mooi Meegenomen bus

In juni op pad met de Mooi Meegenomen Bus vanuit Wierden

Samen op pad en genieten van wat er in de omgeving te doen is kan ook komende maand!

In juni rijdt de Mooi Meegenomen Bus van De Welle vanuit de gemeente Wierden weer naar verschillende bestemmingen. Er wordt een bezoek gebracht aan de tuinen van Kasteel Warmelo in Diepenheim worden bezocht, waar dan zandsculpturen te zien zijn. Ook staat er een bezoek aan een roofvogelshow op het programma en een tourrit door het Twentse land. Of gaat u liever het water op? Dan kunt u deze maand mee met ‘De Zomp’ in Enter voor een rondvaart over de Regge. Onderweg worden er verhalen vertelt door een schipper en gids. Wilt u liever zelf aan de slag? Ga dan mee naar visvereniging ‘Ons genoegen’, waar u zelf kunt vissen. Het materiaal wordt beschikbaar gesteld door de vereniging en de leden helpen u graag waar nodig.

We horen graag met welke rit u mee wilt. Aanmelden kan via De Welle, telefoon 0546-571693 van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur.

De Mooi Meegenomen-bus is er voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er kunnen maximaal zeven mensen mee. Als deelnemer wordt u van huis opgehaald en weer thuisgebracht. De kosten zijn afhankelijk van het soort uitstapje. Meer informatie over bovenstaande uitstapjes vindt u op www.stichtingdewelle.nl