Internetcafé

Elke maandag van 09.30u tot 12.00u en elke woensdag van 13.30u tot 16.00u kunt u in de bibliotheek in Wierden weer terecht met al uw internet gerelateerde vragen. Er zullen vrijwilligers voor u klaar staan die u hierbij kunnen ondersteunen. Deelname aan het internetcafé in de bibliotheek is gratis, voor een kopje koffie moet u wel zelf betalen. De kosten van een kopje koffie zijn €0,50 en deze kunt u enkel gepast en contant betalen. Aanmelden is niet nodig.

De Bibliotheek hanteert de 1,5 meter afstand en de overige geldende corona-richtlijnen voor openbare ruimten. Bij binnenkomst is desinfectiemiddel aanwezig en hier wordt u gevraagd uw naam te noteren.

Het Internetcafé Wierden is aangesloten bij SeniorWeb. SeniorWeb is een landelijke organisatie die streeft naar digitale vaardigheid onder senioren. Onze vrijwilligers hebben toegang tot alle workshops en informatie die SeniorWeb te bieden heeft en zijn daarom in staat vrijwel al uw vragen te beantwoorden.

Meer informatie:

Fleur Marsman