Jongerenwerk organiseert workshops bij Eigen Oogst

Stichting De Welle

In samenwerking met Eigen Oogst organiseert het jongerenwerk van Stichting De Welle tijdens de openingstijden van Eigen Oogst op iedere woensdagmiddag verschillende workshops. De eerste workshop ‘graffiti’ vindt plaats op woensdag 9 november in De Smidse.

Een week later, op 16 november,  kun je leren hoe je je eigen dromenvanger kunt maken. De derde workshop op 23 november richt zich op het maken van een eigen stop motion movie.
Alle workshops zijn onder begeleiding van het jongerenwerk. Alle kinderen/jongeren vanaf 10 jaar kunnen zich opgeven. Dit kan door contact op te nemen met jongerenwerker Bas Evers, via Whatsapp (06-81791622), via e-mail (b.evers@stichtingdewelle.nl) of door het sturen van een DM via Instagram (@jwdewelle). Vermeld bij het aanmelden de workshopkeuze, naam, telefoonnummer en leeftijd.  Alle workshops vinden plaats van 15.00 tot 17.00 uur.

Het jongerenwerk en Eigen Oogst zijn sinds 2014 een samenwerking aangegaan. Doel hiervan is om de jongere doelgroep te betrekken bij kunst en cultuur binnen de eigen gemeente.