Juniormiddag Place 2 Be

Stichting De Welle

Jongerencentrum Place 2 Be, gelegen aan de Duivecatelaan 4, organiseert vanaf het nieuwe seizoen verschillende activiteiten voor de jongere doelgroep. Iedereen vanaf 10 t/m 12 jaar is welkom op de woensdagmiddag (juniormiddag). Het programma voor september en oktober is al klaar en op 2 september gaat het van start.

Elke woensdagmiddag is er iets te doen in het jongerencentrum voor deze doelgroep. Dit kan een inloopmiddag zijn, waar gebruik gemaakt kan worden van de pooltafel, voetbaltafel, playstation en dergelijke, maar er staan ook andere activiteiten op het programma. Zo zal er een kick-off activiteit zijn, wordt er een graffitiworskhop aangeboden en kan de jeugd in oktober meedoen met een vette Halloween-activiteit.

De activiteiten zijn gratis toegankelijk voor iedereen in de leeftijdsgroep van 10 t/m 12 jaar. Opgave vooraf is niet nodig, tenzij anders aangegeven. Alle activiteiten vinden plaats onder begeleiding van een jongerenwerker.

Het jongerenwerk geeft graag meer informatie:
b.evers@stichtingdewelle.nl