Kabouter-handbaltoernooi weer groot succes

Afgelopen woensdag (29-3) vond het ‘Kabouter-handbaltoernooi’ plaats voor leerlingen van groep drie van de  Wierdense basisscholen. HV Kedingen en De Welle organiseren dit toernooi elk jaar. In Sporthal ’n Dikken gingen 11 teams, verdeeld in 2 poules (jongens en meiden), de strijd met elkaar aan. Veel ouders en opa’s/oma’s waren naar de sporthal gekomen om hun (klein)kinderen aan te moedigen.

Na een spannende en sportieve middag gingen de meisjes van Het Galjoen en de jongens van de Widerode met de beker naar huis. Maar voor de sportbuurtcoaches was iedereen een grote winnaar! Met dit event hebben weer tientallen kinderen (en hun ouders) kennis kunnen maken met de handbalsport. Mede mogelijk door de tomeloze inzet van vrijwilligers van HV Kedingen en de sportbuurtcoaches van De Welle.

Heb je interesse in handbal of wil jij ook eens kennismaken met deze sport? Stuur dan een e-mail naar info@hvkedingen.nl en meld je aan voor een aantal gratis proeftrainingen.