Kids Obstacle Run

Voetbalvereniging SVZW organiseert op zaterdag 28 augustus in samenwerking met de Yu Man Race en de buurtsportcoach van De Welle een supertoffe Obstacle run!

Tijdens deze gave en uitdagende activiteit wordt op speelse wijze de ins en outs van een obstacle run ontdekt. Voor de kleinsten is het parcours vooral gericht op fun, maar voor de wat oudere jeugd zorgt de tijdsregistratie voor een extra stimulans. Terwijl de één het parcours trotseert, loopt de rest van de groep al warm met diverse sportoefeningen. Na vijf obstakels mogen alle kids bij de finish hun eigen tijd vastzetten door een klap te geven op de YMR Timer. Voor de snelste tijd wordt een extra prijs uitgereikt!

Zowel de jeugdleden van SVZW (mini’s t/O11 + MO13) als niet-leden kunnen deelnemen aan deze activiteit. Het is verplicht om je in te schrijven via https://sportencultuurwierden.nl/activiteiten-en-evenementen en er zit een maximum aantal deelnemers per leeftijdsgroep.

Daag jij jezelf ook uit? Schrijf je dan snel in en hopelijk zien we je op 28 augustus!