Klussendienst

De klussendienst voert kleine klussen uit in en om het huis.

Voor wie?
De klussendienst is er voor mensen die kleine klussen zelf niet meer kunnen uitvoeren, omdat ze niemand in de buurt hebben die hen kan helpen en die daarbij beschikken over een kleine beurs.

Welke klussen?
Kleine klussen zoals een schilderijtje of een lamp ophangen, CV ontluchten, een kraanleertje vervangen, aanbrengen van handgrepen in douche of toilet of eenvoudig schilderwerk. Voor de klus kunt u rekenen op ongeveer 2 uur hulp.

Kosten
U betaalt de kosten van het materiaal dat gebruikt wordt bij de klus. Daarnaast betaalt u nog een vaste bijdrage (onkostenvergoeding) aan de vrijwilliger van € 5,00.

Meer informatie of aanmelden
Aanvragen voor klussen kunt u aanmelden bij Hellendoorn Doet!, bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 – 12.00 uur, telefoon 0548 – 638800. Mocht er twijfel bestaan over de grootte van de klus of over of een vrijwilliger een dergelijke klus mag uitvoeren, dan komt een coördinator van Graag Gedaan even bij u langs.