Maak iemand blij met een kerstkaart!

Kerstdagen staan in het teken van licht en warmte en worden geassocieerd met vrienden en familie, gezelligheid en dankbaarheid. Voor sommige mensen is de tijd rondom kerst ook een extra moeilijke periode. Daarom organiseert De Welle ook dit jaar weer een ‘Kerstkaartenactie’ om inwoners – jong en oud – die zich alleen voelen een hart onder de riem te steken.
Het doel? Zoveel mogelijk inwoners een warme kerstwens bezorgen. Doe je mee? Hoe meer kaarten, hoe beter! Maak of schrijf een kerstkaart met een leuke, mooie of bijzondere tekst en lever deze (mét postzegel) in bij De Welle in de speciale kerstbrievenbus. Wij zorgen voor de adressering en doen de kaart namens jou op de post.
Tot en met 16 december staat de speciale “kerstbrievenbus” bij de balie van De Welle in Nijverdal (Constantijnstraat 32A) en Wierden (Dokter G.H. Beensweg 21).