Maandelijks inloopspreekuur huur- en zorgtoeslag

Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van huur- of zorgtoeslag? Hiervoor kunt u elke laatste vrijdag van de maand tussen 09.30 en 10.00 uur terecht bij het inloopspreekuur van De Welle in de ZINiN Bibliotheek in Nijverdal. De eerstvolgende keer is op vrijdag 26 mei a.s.

U kunt zich hiervoor zonder afspraak melden bij de balie van de Bibliotheek op de begane grond. Belastingvrijwilligers van De Welle helpen u tegen een vergoeding van 5 euro met hun kennis en ervaring bij het aanvragen van uw huur- en/of zorgtoeslag. Wilt u hiervoor een kopie van de aangifte inkomstenbelasting 2022 meenemen en eventueel de gegevens van de huur van uw woning? Ook uw DigiD-gegevens heeft u nodig om deze aanvraag te kunnen doen.

Doet u geen aangifte inkomstenbelasting? Neem dan uw jaaropgaaf of loonstrook mee (bij meerdere  werkgevers: de jaaropgaven of loonstroken van elke werkgever).

Voor meer informatie over dit spreekuur kunt u contact opnemen met De Welle, telefoon 0548-638810 of per e-mail info@stichtingdewelle.nl.