Nieuwe openingstijden Place 2 Be

Stichting De Welle

Het jongerencentrum Place 2 Be krijgt een nieuwe indeling wat betreft de openingstijden. De juniormiddag en het meidenwerk krijgen hierdoor structureel een eigen moment in de week. De nieuwe openingstijden gaan in per 1 oktober 2015.

Op de woensdagmiddag is Place 2 Be speciaal open voor jongeren in de leeftijd 10 tot 12 jaar. Tijdens deze juniormiddag wordt er één keer in de 14 dagen, tijdens de even weken, een activiteit georganiseerd. De overige woensdagmiddagen is er een inloop.

Doordat het jongerenwerk vraaggericht werkt, is geconstateerd dat er behoefte is aan een eigen dagdeel voor meiden in het jongerencentrum. Op de woensdagavond zal het jongerencentrum geopend zijn voor meiden in de leeftijd van 12+. Voor de meiden 10 tot 12 jaar zal er op de eerste vrijdagmiddag van de maand een activiteit georganiseerd worden. Voor meer informatie over het meidenwerk kun je mailen naar i.spoolder@stichtingdewelle.nl.

Een overzicht van de openingstijden per 1 oktober 2015:

Woensdag:
Juniormiddag: 14.00 uur – 17.00 uur
Girlz Only 12+: 19.30 uur – 22.30 uur

Donderdag:
Avond: 19.30 uur – 22.30 uur

Vrijdag:
Middag: 14.00 uur – 17.00 uur
Avond: 19.30 uur – 22.30 uur

Zondag:
Middag: 14.00 uur – 17.00 uur

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, volg ons dan op facebook!
www.facebook.com/jcplace2be