Inloopmiddag in de Bron
Op donderdagmiddag 22 januari organiseren de Welle en Evenmens de maandelijkse inloopmiddag in de Bron in Enter. Alle inwoners uit Enter zijn van harte welkom om langs te komen van 15.00 tot 17.00 uur. Tijdens deze middag kunt u onder het genot van een kop koffie of thee met wat lekkers gezellig met elkaar in gesprek over wat er leeft en speelt. De volgende datum voor deze middag is: 19 februari 2026.
We zien u dan graag!