Ga naar de inhoud

Pannenkoeken verbinden jong en oud tijdens tafelmoment Enter

Samen eten brengt mensen dichter bij elkaar. Daarom organiseert De Welle op donderdag 19 maart, een dag vóór Nationale Pannenkoekdag, een gezellige middag voor jong en oud. Tijdens deze speciale editie van de maandelijkse inloop in De Bron schuiven dit keer ook jongeren aan.

Het is een mooi moment om verschillende generaties met elkaar in gesprek te laten gaan, terwijl ze genieten van een verse pannenkoek. Naast het samen eten is er alle ruimte om elkaar te ontmoeten en overeenkomsten te ontdekken. Dankzij een bijdrage van het DELA Fonds kan dit bijzondere samenkomen extra feestelijk worden vormgegeven.

Iedereen is van harte welkom om deel te nemen. Na aanmelding staat de deur vanaf 15.30 uur open in De Bron in Enter. De kosten bedragen €3,- per persoon en kunnen ter plekke met pin worden betaald.

Aanmelden

Aanmelden is verplicht. Wacht niet te lang, want het aantal plekken is beperkt.

Ouderen melden zich aan bij Sanne Berendijk‑Schippers via 0546‑571693 of s.berendijk@stichtingdewelle.nl

Jongeren kunnen zich aanmelden bij Marissa de Groot via m.degroot@stichtingdewelle.nl

We zien jullie graag tijdens deze gezellige middag!

Het laatste nieuws

Dit was de week van De Welle!

Afgelopen week vonden er vanuit De Welle diverse uiteenlopende activiteiten plaats. In dit overzicht nemen we je mee in wat...

Terugblik Peuterfestijn: klimmen en klauteren voor de allerkleinsten

Donderdag 11 juni stond al een hele tijd met een dikke cirkel in de agenda en eindelijk was het zover....

Terugblik: Buitenspeeldag Wierden-West groot succes ondanks dreigende regen

Het was even de vraag of de Buitenspeeldag in Wierden-West door kon gaan, omdat de weersvoorspellingen niet al te best...