Oproep speelgoed Sinterklaasmiddag voor vluchtelingen en andere minima in de gemeente Hellendoorn

Hoewel het nog enige tijd duurt voor Sinterklaas en zijn geweldige assistenten weer in Nederland komen,  is de Sinterklaascommissie “Help Sint helpen”  al wel weer gevraagd door Sinterklaas om hem ook dit jaar weer te helpen met de organisatie van de Sinterklaasmiddag voor vluchtelingen en andere minima.  Uiteraard wil de commissie dat graag doen, maar ook zij kunnen het niet alleen. Daarom deze oproep aan jullie allen die het Sinterklaasfeest voor deze mensen een warm hart toedragen.

Wat kunnen jullie doen:

1. Een financiële bijdrage overmaken op:   Rekeningnummer: NL18RABO 0120904411 st. de Welle tnv Help Sint helpen
  2. Nieuw, of zo goed als nieuw gebruikt, speelgoed aanbieden. Dit speelgoed moet geschikt zijn voor kinderen van 2 tot en met 8 jaar. S.V.P.  geen knuffels, geen kleding  en ook geen speelgoed waar batterijen bij nodig zijn.  Sinterklaas vindt het heel belangrijk dat de commissieleden er op toezien dat het werkelijk speelgoed is dat door Sinterklaas goedgekeurd gaat worden. Daarom is het van belang dat de kwaliteit van het aangeboden speelgoed perfect is. Indien u speelgoed wilt aanbieden verzoeken wij u om voor 10 november  a.s. een mailtje te sturen met uw naam, adres en telefoonnummer naar het volgende mailadres:

trefpuntminima@hotmail.com

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.