Samen Eten – De Cirkel

Vindt u het gezellig om samen met anderen te eten? Dat kan onder andere in De Cirkel. Enthousiaste vrijwilligers bereiden hier de lekkerste maaltijden. Een maaltijd bestaat uit een voor-, hoofd- en nagerecht en kost € 6,80.

Via het inschrijfformulier kunt u zich aanmelden als deelnemer van ‘Samen Eten’. Dit is tevens een machtiging voor automatisch incasso. Wij vragen u dit formulier volledig in te vullen en in te leveren of op te sturen naar De Welle, t.a.v. Maaltijdservice. U kunt het formulier ook mailen naar maaltijden@stichtingdewelle.nl. Eenmaal per maand ontvangt u een factuur. Het betreffende bedrag wordt automatisch van uw bankrekening afgeschreven.

In De Cirkel kunt u ook, eventueel samen met uw (klein)kinderen, één keer per maand onbeperkt pannenkoeken eten voor € 4,- per persoon, inclusief toetje (graag contant ter plekke te betalen). Kinderen tot 4 jaar eten gratis mee.

Aanmelden kan telefonisch tussen 9.00 en 12.30 uur via 0548-638810. Ook als u zich als deelnemer wilt afmelden, kunt u hier terecht (minimaal 1 dag van tevoren).

Locatie:
De Cirkel, Nijkerkendijk 15, Nijverdal