Samen eten is gezelliger

Vindt u het gezellig om af en toe samen met anderen te eten? Dat kan via De Welle op verschillende locaties in onze gemeente. Een team van enthousiaste kookvrijwilligers bereidt hier met elkaar een vers en gezond driegangendiner, waar u vervolgens samen met andere senioren van kunt genieten. Op alle locaties wordt de maaltijd om 12.00 uur geserveerd.

In socioruimte De Cirkel aan de Nijkerkendijk 15-11 kunt u van maandag tot en met vrijdag aanschuiven voor ‘Samen Eten’. In Het Noaberhuus aan de Dorpsstraat 5 in Hellendoorn wordt elke vrijdag een warme maaltijd gekookt. Op de 4e dinsdag van de maand kunt u ‘Samen Eten’ bij De Leemkamp in Marle. Hier kunt u voorafgaand aan de warme maaltijd vanaf 10.00u al terecht voor een kop koffie, een praatje of een spelletje.

U kunt zich voor het Samen Eten aanmelden bij De Welle, telefoon 0548-638810 of via info@stichtingdewelle.nl. De eerste keer Samen Eten is gratis. U bent van harte welkom!

Meer informatie vindt u hier.