Mooi Meegenomen bus

Voorjaarsuitstapjes met Mooi Meegenomen vanuit de gemeente Wierden

Samen erop uit en genieten van het voorjaar. Dat kan met de Mooi Meegenomen-bus van De Welle. Op dinsdag 9 mei rijdt de bus door de omgeving van Wierden/Enter richting Delden. De natuur krijgt steeds meer kleur en in de bossen van Twickel is het dan mooi rondrijden.

Op maandag 22 mei rijden we een heel andere kant op, naar de Manderveense aardbeienkwekerij en wanneer mogelijk kunt u er zelf aardbeien plukken.

De Mooi Meegenomen-bus is er voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er kunnen maximaal zeven mensen mee. Als deelnemer wordt u van huis opgehaald en weer thuisgebracht. De kosten zijn afhankelijk van het soort uitstapje. Meer informatie over beide uitstapjes vindt u op www.stichtingdewelle.nl. Aanmelden kan via De Welle, telefoon 0546-571693 van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur.

De Welle organiseert elke maand een aantal uitstapjes met de Mooi Meegenomen-bus. Wilt u het programma persoonlijk ontvangen? Stuur dan een berichtje naar m.devries@stichtingdewelle.nl