Wandelmeerdaagse voor minder mobiele mensen

ZorgAccent en Stichting De Welle organiseren op 14, 15 en 16 mei 2019 voor de vierde achtereenvolgende keer de  Wandelmeerdaagse voor minder mobiele mensen.

De eerdere edities  van de Wandelmeerdaagse waren een grandioos succes. Een mooie traditie is geboren!

De wandelmeerdaagse is een wandelevent waar iedereen aan kan deelnemen. De routes zijn zo uitgezet dat ze geschikt zijn voor minder mobiele mensen. Ook mensen met loophulpmiddelen (rolstoelen, rollators en scootmobiels) kunnen meedoen. Het startpunt van deze meerdaagse is Woonzorgcentrum De Blenke in Hellendoorn. Deelnemers kunnen hier dagelijks om 18.30 uur van start gaan. De routes zijn ongeveer 3 km, halverwege is er iedere avond een gezellige pauze met muziek.

Opgeven

U kunt zich opgeven via:  plus@zorgaccent.nl of via 0900 0678 (lokaal tarief) en vraag naar ZorgAccent PLUS .  Bereikbaar op werkdagen van 8.30 t/m 13.30 uur. De kosten zijn € 6,- per persoon voor 3 avonden. Dit jaar ontvangen de betalende deelnemers bij aanvang een polsbandje (het polsbandje is overdraagbaar). Heeft u vervoer nodig? Bel dan met HellendoornDoet! via telefoonnummer 0548-638800 om vervoer te reserveren.

Vrijwilligers

De Wandelmeerdaagse kan nog helpers gebruiken die (een van) deze drie dagen kunnen assisteren bij het neerzetten van hekken, het helpen met in- en uitstappen en het in goede banen leiden van dit leuke evenement. Interesse? Neem contact op met HellendoornDoet! via 638829.