Werelds Tafelen

Werelds Tafelen is een manier van ontmoeten door middel van multicultureel te koken en samen te eten. (Oud)-cliënten van VluchtelingenWerk maken de heerlijkste gerechten klaar en gezamenlijk worden deze opgepeuzeld. De eerstvolgende editie is op 28 februari. Locatie: socioruimte Bendien Smitshof in Nijverdal. Gasten worden vanaf 17.45 uur hartelijk ontvangen door een gastheer of gastdame, waarna men plaats kan nemen in de sfeervolle aangeklede socioruimte. Om 18.00 uur wordt de maaltijd geserveerd.

Donderdag 28 februari
Donderdag 28 maart
Donderdag 25 april
Donderdag 16 mei
Donderdag 27 juni
Donderdag 26 september
Donderdag 31 oktober
Donderdag 28 november

U dient zich wel van tevoren op te geven via i.aitink@stichtingdewelle.nl of per telefoon: 0548-638810. Vermeld bij aanmelding naam, adres, telefoonnummer en zo mogelijk een e-mail adres. van de bezoeker(s) en voor welke datum u zich op wilt geven. Afmelden kan tot twee dagen voor de avond, anders worden de kosten in rekening gebracht.  Dit in verband met de te boodschappen. De onkosten dienen contant aan de balie van Stichting De Welle te worden voldaan.