Friends_workshops over vriendschap en ontmoeting

Wierden/Enter – Workshops over vriendschap en ontmoeting

Vriendschap lijkt zo vanzelfsprekend, maar dat is niet altijd zo. De wereld is veranderd. Eenzaamheid steekt vaker de kop op en het lijkt steeds ingewikkelder om vriendschappen aan te gaan. Avedan, Evenmens, MEE IJsseloevers en De Welle organiseren de training Vriendschap & Verbinding. In 4 opeenvolgende workshops worden deelnemers geïnspireerd om op een informatieve, speelse en creatieve manier contacten te verdiepen en nieuwe relaties aan te knopen. Naast het opdoen van nieuwe contacten krijgen deelnemers concrete tips die aansluiten bij de persoonlijke situatie en mogelijkheden. Met als doel: vriendschappen en verbindingen (weer) aan te kunnen gaan.

De workshops vinden plaats op een aantal donderdagavonden, namelijk 20 mei, 27 mei, 3 juni en 10 juni van 19.00 tot 20.30 uur. Locatie: Dokter. G.H. Beensweg in Wierden. Inwoners van de gemeente Wierden zijn welkom. Deelnemen kan alleen of samen met een bekende. Meedoen is gratis.
Opgeven kan tot uiterlijk 14 mei aanstaande via het mailadres M.Grutterink@stichtingdewelle.nl of door te bellen naar 06-46540113.

De workshop Vriendschap & Verbinding is een samenwerking van Avedan- maatschappelijk werk, Stichting De Welle, Evenmens en MEE IJsseloevers