Place2Be

Jongerencentrum Place2Be is te vinden aan de Duivecatelaan 4 in Nijverdal en is geopend op de volgende momenten:

Openingstijden:
Woensdagmiddag: 14.00 – 17.00 uur
Donderdagavond: 18.30 – 21.30 uur
Vrijdagmiddag: 14.00 – 17.00 uur
Vrijdagavond: 19.00 – 22.00 uur

Eerste zondag van de maand: 14.00 – 17.00 uur

Ben je tussen de 12 en 25 jaar? Dan ben je van harte welkom. Er staat een pooltafel, voetbaltafel, PlayStation en nog veel andere leuke dingen. Kom gerust eens langs! Toegang is gratis.

Samen eten

Wie wil, kan elke vrijdag van 17.00 tot 19.00 uur met ons mee-eten. Je kunt je hiervoor aanmelden door een appje te sturen naar een van de jongerenwerkers of door dit te melden als je in Place2Be bent. We doen dan eerst met elkaar de boodschappen, maken gezamenlijk de maaltijd klaar, dekken de tafel en ruimen na het eten ook alles weer op. Heb je een lekker en gezond recept dat je een keer wilt maken? We horen het graag!

De kosten voor het samen eten bedragen €1,- per persoon en aanmelden kan tot op de dag zelf, 17.00 uur.

Muziekstudio

In Place2Be hebben we onze eigen muziekstudio, een ruimte die speciaal is ingericht voor jongeren die het tof vinden om bezig te zijn met muziek. Hoe vet is dat?

Klik op de foto voor een 360-graden view!