Vluchtelingen – overzicht

Bij De Welle VluchtelingenWerk werken ongeveer 60 vrijwilligers. De vrijwilligers zijn verdeeld over negen taakgroepen. Over de taakgroepen kunt u meer lezen op deze pagina. De vrijwilligers houden onze doelstellingen en kerntaken goed in het oog. Samen proberen wij blijvend een sfeer te creëren, waarin het prettig werken is. Naast de vrijwilligers werken er ook stagiaires op ons kantoor. Ook interesse in een vrijwilligersfunctie bij De Welle VluchtelingenWerk? We verwelkomen u graag!

Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers die zich willen inzetten voor De Welle VluchtelingenWerk. Bij taakgroepen geven wij een korte omschrijving wat vrijwilligers ongeveer doen. Wilt u graag een bijdrage leveren, neem dan contact op met de coördinator Henk Veenstra, telefoon 0548-638790 of e-mail: h.veenstra@stichtingdewelle.nl. Hij kan u meer vertellen tijdens een persoonlijk gesprek en/of kan u informatie toezenden.

Of kijk op www.hellendoorndoet.nl, de vrijwilligersvacaturebank van de gemeente Hellendoorn.

Henk Veenstra

Evelien Hondebrink

Ina Aitink

VluchtelingenWerk in coronatijd

Hoe gingen statushouders om met corona? Hoe zag het werk van VluchtelingenWerk eruit in deze periode?

Nieuw: Beweeggids – bewegen in thuisquarantaine

U kunt de beweeggids hier downloaden om af te drukken. Liever digitaal bekijken? Kijk dan hieronder. De gids is te vergroten en te verkleinen.