Zomeractiviteiten De Welle Wierden

De zomer is weer begonnen! De Welle heeft daarom weer een leuk zomerprogramma samengesteld. Wilt u liever een overzicht op papier? Deze kunt u gratis ophalen aan de Dokter G.H. Beensweg 21 in Wierden. Alle activiteiten (muv jongerenactiviteiten) kunnen worden betaald met een strippenkaart. Lees hier meer over of klik op de afbeelding hierboven.

Zomeractiviteiten

30 augustus – Huifkartocht Wierden

31 augustus – Huifkartocht Enter

Wekelijkse activiteiten

Koffie en klets

Voor wie zin heeft om een praatje te maken of behoefte heeft aan een ontmoeting, organiseren De Welle en de Bibliotheek tweewekeelijks de ‘koffie & klets’ in de Bibliotheek. Op de donderdagochtend in de even weken tussen 10.00-11.30 kan men binnen lopen om elkaar te ontmoeten en een kopje koffie of thee te drinken.

Kom d’r in

Lotgenotencontact, informatie, een luisterend oor en een bakje koffie, dat is wat mensen met (beginnende) geheugenproblemen en hun naasten vinden bij Kom d’r In in Wierden, een initiatief van De Welle en Evenmens. Elke donderdag van 15:00 tot 17:00 uur in het Harmoniegebouw.

Beweegtuin

Elke donderdag van 10.30 tot 11.30 uur wordt er samen bewogen in de tuin achter ’t Wedervoort. Na een gezamenlijke warming up volgen in circuitvorm oefeningen voor kracht, conditie en balans. Er wordt afgesloten met een gezamenlijke cooling down.

Sportinstuif

Tijdens de sportinstuif in de sporthal De Zomp in Enter maken kinderen op een laagdrempelige manier kennis met allerlei sport- en spelmogelijkheden. Op deze manier worden zij gestimuleerd om meer te bewegen. De sportinstuif is elke vrijdag van 15:00 tot 17:00 uur.

Kuiermiddag

Iedereen die graag meer wil bewegen is welkom bij deze beweegactiviteit. Een combinatie van spelletjes en beweegoefeningen onder deskundige begeleiding en een gezellig samen zijn. De meeste oefeningen worden op verschillende niveaus aangeboden. Iedereen kan meedoen. Elke even week op de woensdag van 14:00 tot 16:00 uur in Akkerhus Ypelo.

Heeft u vragen of interesse voor één van bovenstaande activiteiten? Neem dan contact op met Fleur Marsman via f.marsman@stichtingdewelle.nl of bel 06-18739359, of met Kayra Rodijk via k.rodijk@stichtingdewelle.nl of bel 06-34269710.