Zonneweken – activiteiten voor jongeren in de vakantie

Wat zijn de Zonneweken?
‘De Zonneweken’ is een project van De Welle. Samen met een groep kinderen doen we in de vakantieperiode leuke en interessante activiteiten (bijvoorbeeld: sporten, naar een museum en samen koken). In 2021 hebben we de krachten gebundeld met het breed steunpakket corona. Zo kunnen we nog meer kinderen bereiken en ze een leuke week bieden!

Wanneer zijn de Zonneweken?
De Zonneweken zijn in week 32 (maandag 9, dinsdag 10 en donderdag 12 augustus) en week 33 (maandag 16, dinsdag 17 en donderdag 19 augustus). Elke week kunnen er 20 kinderen mee. Het programma van beide weken is hetzelfde. Kinderen en hun ouders kunnen zelf aangeven welke week hen het best uitkomt.

Wie mag er mee?
Alle jongeren vanaf 10 jaar tot en met 15 jaar mogen mee met de Zonneweken. Ben je net iets ouder of jonger? Neem dan even contact met ons op!

Wat kost het?
Meedoen aan de Zonneweken is gratis!

Aanmeldformulier
Je kan je hier https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecLk7SihN3-i_iRiDgiXob8tYgnDqu3PHN7JTJeOE-qzcI6A/viewform?usp=sf_link aanmelden voor de Zonneweken.
Je kan ook dit formulier uitprinten en inleveren bij Stichting de Welle.

Contactgegevens voor meer informatie
Wil je meer informatie over de Zonneweken? Neem dan contact op met Francine ter Harmsel: f.terharmselvandie@stichtingdewelle.nl

Wil je een impressie van de Zonneweken van 2019? Lees dan de Zonnewekenkrant!
RTV Oost maakte in 2019 ook een filmpje. Klik hier om deze te bekijken.