Zonneweken – activiteiten voor jongeren in de vakantie

Wat zijn de Zonneweken?

‘De Zonneweken’ is een project van De Welle. Samen met een groep jongeren doen we in de vakantieperiode leuke en interessante activiteiten. Denk aan samen sporten, naar een museum en het bos in.

Wanneer zijn de Zonneweken?
De Zonneweken zijn dit jaar in week 34 (21, 22 en 23 augustus 2023) en in week 35 (28, 29 en 30 augustus 2023). Elke week kunnen er maximaal 20 jongeren meedoen. Het programma is beide weken hetzelfde. Je kunt zelf aangeven welke week je mee wilt doen. Wel geldt: vol is vol. Dus wacht niet te lang met aanmelden.

Voor wie?
Voor alle jongeren tussen de 10 en 15 jaar die in de gemeente Hellendoorn wonen. Ben je net iets ouder of jonger? Neem dan even contact met ons op!

Wat kost het?
Helemaal niets! Meedoen aan de Zonneweken is gratis.

Wil je meer weten over de Zonneweken?
Stuur dan een mailtje naar Leonie Juurlink (l.juurlink@stichtingdewelle.nl) of Leon Piksen (l.piksen@stichtingdewelle.nl).

Aanmelden
Aanmelden kan via dit online formulier. Je mag het formulier ook uitprinten en inleveren bij de balie van De Welle, Constantijnstraat 32a in Nijverdal.

Vorige edities
RTV Oost maakte in 2019 een filmpje van de Zonneweken. Klik hier om deze te bekijken.