Jongereninloop De Welle

Elke derde donderdag van de maand kunnen jongeren vanaf groep 7 naar de jongereninloop van De Welle. Deze is van van 18.30 tot 20.30 uur, afwisselend in Enter en Wierden (zie voor exacte datum en locatie de poster of kijk even op onze activiteitenagenda). Elke jongere die zin heeft om wat te kletsen, met vrienden af te spreken of om nieuwe vrienden te maken, kan binnenlopen. Er is van alles te doen. Van met elkaar buiten een potje voetballen tot muziek luisteren of een spelletje doen. Ook worden regelmatig game- of filmavonden georganiseerd.

Welke activiteiten we aanbieden, hangt af van waar de jongeren behoefte aan hebben. Inspelen op die behoefte en aansluiten op de leefwereld van de jongeren is één van de uitgangspunten van de inloop. Dat betekent ook dat niemand verplicht is om aan deze activiteiten mee te doen. Iedereen mag hier gewoon zichzelf zijn. Doel is een prettige en veilige omgeving te bieden, waar elke jongere zich welkom voelt.

Alle jeugd vanaf groep 7 is van harte welkom!
Jongerenwerkers van De Welle zijn aanwezig voor grote en kleine vragen of gewoon voor de gezelligheid. Vooraf aanmelden is niet nodig.

• Locatie Enter
    Activiteitencentrum ’t Zumpke