Op pad met de Mooi Meegenomen Bus in mei

In mei zijn de volgende ritten gepland met de Mooi Meegenomen Bus van De Welle:

Ritten vanuit de gemeente Hellendoorn
In mei rijdt de Mooi Meegenomen Bus onder andere naar Krönnenzommer, waar ‘De Retro Sixties Band’ optreedt. Er wordt een ritje gemaakt met de ‘Heideslak’ vanaf bezoekerscentrum Staatsbosbeheer. En er staat een voorjaarsuitje naar de Intratuin in Lochem op het programma.

Klik hier voor het volledige programma van de ritten vanuit de gemeente Hellendoorn – mei 2024

Ritten vanuit de gemeente Wierden
Vanuit de gemeente Wierden wordt een bezoek gebracht aan het Bakkerij- en IJsmuseum in Hellendoorn. In het museum vindt u op bijna 1000 m2 een indrukwekkende collectie gereedschappen, voorwerpen en machines uit vroegere bakkerijen en uit het begin van de ijsbereiding! Ook wordt er een bezoek gebracht aan de Kaasboerderij en Schilderijenhuis Heileuver Dalmsholte. De rondleiding gaat onder begeleiding van de kaasmaker via de kaasmakerij, de pekelruimte, de coating- rijpingsruimte en het pakhuis. Afsluitend is er een kaasproeverij!

Klik hier voor het volledige programma van de ritten vanuit de gemeente Wierden – mei 2024

Over de Mooi Meegenomen Bus
De Mooi Meegenomen Bus is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er is plaats voor maximaal zeven mensen per uitje. Als deelnemer wordt u thuis opgehaald en weer veilig thuisgebracht. De kosten voor de uitstapjes zijn afhankelijk van het soort activiteit. Deze staan vermeld in het programma.

Aanmelden

• Voor ritten vanuit de gemeente Hellendoorn: telefoon 0548-638800 van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur
  • Voor ritten vanuit de gemeente Wierden: telefoon 0546-571693 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 12.00 uur

Wilt u het programma persoonlijk ontvangen? Stuur dan een berichtje naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.