Even Buurten nr. 5 is uit!

Komende weken wordt ons magazine Even Buurten weer huis aan huis verspreid in de gemeente Hellendoorn en de gemeente Wierden. In deze uitgave onder meer aandacht voor Positieve Gezondheid. Wil je weten wat dit inhoudt en hoe we dit als De Welle inzetten om inwoners te ondersteunen om hun leven fijner of mooier te maken binnen de eigen mogelijkheden? Je leest het in Even Buurten nr. 5.

Wil je niet wachten op de papieren versie of ben je benieuwd naar de andere artikelen? Bekijk hier alvast de digitale versie: Even Buurten nr. 05 – voorjaar 2024.

Heb je na 1 mei 2024 Even Buurten nr. 5 niet ontvangen? Je kunt altijd een exemplaar ophalen op een van onze locaties:

• De Welle, Constantijnstraat 32a, Nijverdal
  • De Welle, Dokter G.H. Beensweg 21, Wierden
  • Balie De Welle: Bibliotheek Wierden, Pouliestraat 2, Wierden

Wil je de volgende uitgave wel in je brievenbus ontvangen? Mail dan je naam en volledige adresgegevens naar info@stichtingdewelle.nl. Dan geven we deze gegevens door aan onze verspreider. Voorwaarde hiervoor is wel dat er een JA-sticker op je brievenbus zit.