Kookworkshop voor mannen

Lekker en gezond koken. Er zijn hele generaties, maar vooral mannen, die soms geen idee hebben hoe dit moet. Daarom organiseert de Welle dit voorjaar weer een serie kookworkshops speciaal voor de beginnende mannelijke kok.

Heeft u nooit vlees of vis gebakken of een ovenschotel op tafel gezet maar zou u dit wel graag willen leren? Dan is deze workshop echt iets voor u. Onder deskundige begeleiding van onze vrijwilliger Gerdie Pots wordt u de basisbeginselen van het koken bijgebracht en leert u hoe u een gezond en gevarieerde maaltijd kunt bereiden aan de hand van recepten. Uiteraard worden de gemaakte maaltijden ook met elkaar gegeten en wordt er na afloop gezamenlijk opgeruimd.

De workshops bestaan uit drie lessen op woensdagavond vanaf 16.30 tot ca. 19.30 uur en worden gehouden op woensdag 10, 17 en 24 april. De workshops worden gegeven in de Kluinveenschool in Wierden. De kosten voor deze drie workshops bedraagt totaal €47,50 en kan per pin worden voldaan bij de eerste workshop.

Er is ruimte voor 6 deelnemers. Dus aarzel niet langer en geef u snel op want het is leuk, leerzaam en bovendien heel gezellig!

Wilt u meer weten of wilt u zich aanmelden? Neem dan contact met op met de Welle via 0546-571693 of per mail via s.berendijk@stichtingdewelle.nl