Mooi Meegenomen bus

Ritten Mooi Meegenomen Bus November 2023

Voor november zijn de volgende ritten gepland met de Mooi Meegenomen Bus van De Welle:

Ritten vanuit de gemeente Hellendoorn

Komende maand rijdt de Mooi Meegenomen Bus naar Krönnenzommer, waar “Net Eem A-ans” optreedt. Er wordt een bezoek gebracht aan het Klompenmuseum in Enter, een bezoekje aan de expositie Eigen Oogst in Nijverdal staat op het programma er wordt een toertocht georganiseerd.

Klik hier voor het volledige programma van de ritten vanuit de gemeente Hellendoorn.

Ritten vanuit de gemeente Wierden

Vanuit de gemeente Wierden wordt een bezoek gebracht aan het Tuincentrum Borghuis in Deurningen. Er staat een mooie herfsttoertocht op het programma, uiteraard met aandacht voor de inwendige mens en eind oktober volgt er ook een bezoek aan de Intratuin in Almelo. De kerstafdeling is altijd een prachtige beleving!

Klik  hier voor het volledige programma van de ritten vanuit de gemeente Wierden.

Over Mooi Meegenomen
De Mooi Meegenomen-bus is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er is plaats voor maximaal zeven mensen per uitje. Als deelnemer wordt u thuis opgehaald en weer veilig thuisgebracht. De kosten voor de uitstapjes zijn afhankelijk van het soort activiteit (zie programma). Aanmelden kan telefonisch via De Welle:

• Voor ritten vanuit de gemeente Hellendoorn: telefoon 0548-638800 van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur
  • Voor ritten vanuit de gemeente Wierden: telefoon 0546-571693 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 12.00 uur

Wilt u het programma persoonlijk ontvangen? Stuur dan een berichtje naar m.devries@stichtingdewelle.nl.