Ontspannen middag aan de waterkant met De Welle

In samenwerking met Visvereniging Ons Genoegen organiseert De Welle op woensdag 19 juli een leuk uitstapje met de Mooi Meegenomen Bus voor senioren in de gemeente Wierden: een ontspannen middag aan de waterkant!

Alle benodigde materialen om te kunnen vissen worden door Visvereniging Ons Genoegen beschikbaar gesteld. De leden staan klaar om u waar nodig te helpen. Het enige dat u hoeft te doen is ontspannen en genieten van de natuur en het vissen. De visvereniging heeft een prachtige nieuwe steiger gebouwd en het clubhuis opgeknapt. Deze zijn allebei rolstoeltoegankelijk. Ook biedt de visvereniging een theoretische uitleg over het vissen en kunt u hier een kopje koffie of thee drinken.

De Mooi Meegenomen Bus van De Welle haalt u van huis op en brengt u na afloop weer terug. Er is plaats voor maximaal 7 deelnemers. Ook gaat er bij elke rit ook een chauffeur en begeleider mee. De kosten voor deze middag bedragen 5 euro per persoon. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl of door te bellen naar 0546-571693 (tussen 09.00 en 12.30 uur).