De Welle zoekt vrijwilligers

Elke dag zetten medewerkers van De Welle zich in voor inwoners van de gemeente Hellendoorn en de gemeente Wierden om hun leven een stukje mooier, beter of gemakkelijker te maken. Dat doen we samen met honderden vrijwilligers. Met elkaar streven we ernaar dat iedereen kan meedoen in onze samenleving.

De Welle zoekt hiervoor verbinding, met mensen en met organisaties. Zo brengen we dagelijks mensen met elkaar in contact. Heeft iemand bijvoorbeeld hulp nodig, omdat betrokkene geen eigen vervoer heeft om naar de dokter te gaan of een klusje in huis zelf niet meer gedaan krijgt? Dan benadert De Welle een vrijwilliger die wil rijden als Automaatje of een klusvrijwilliger die een helpende hand wil bieden. De coördinatie van deze hulpvragen wordt gedaan door een team van vrijwilligers. Voor uitbreiding van dit team zoekt De Welle versterking, zowel in Wierden als in Nijverdal.

Dus, ben jij een mensen-mens met humor? Is telefoneren helemaal jouw ding. En zoek je vrijwilligerswerk waarbij je deel uitmaakt van een team, maar toch zelfstandig kunt werken? Kun je bovendien snel schakelen en ben je één dag per week beschikbaar van 9.00 tot 12.30 uur? Dan komen we graag met je in contact!

Wil je meer weten over deze superleuke en afwisselende vrijwilligersfunctie? Neem dan vrijblijvend contact op met Marion de Vries, telefoon 06-38607239 of stuur een berichtje naar m.devries@stichtingdewelle.nl.