Nijhoff Handel & Transport verrast De Welle met donatie

Het afgelopen jaar vierde Nijhoff Handel & Transport B.V. zijn 85-jarig bestaan. Het hele jaar konden klanten via de webshop een donatie doen voor een goed doel. Dit bedrag werd dan door Nijhoff verdubbeld ter gelegenheid van het jubileum. Recent zijn de goede doelen bekend gemaakt en werd De Welle verrast met een mooie bijdrage van € 721,10.

“Deze donatie sluit aan bij onze maatschappelijke ondernemingsgeest, vertelt Mike Nijhoff, eigenaar en uitvinder van de Nijhoffer. “We vinden het belangrijk om lokale organisaties en initiatieven te ondersteunen die zich inzetten voor inwoners die het niet altijd even makkelijk hebben. Naast De Welle hebben ook de Voedselbank Hellendoorn en Kika een donatie van ons ontvangen.”

De Welle zal met deze donatie een weerbaarheidstraining opzetten voor senioren. “Met deze training willen we oudere inwoners helpen om hun weerbaarheid te vergroten, zodat zij zich veiliger voelen en met meer vertrouwen in het dagelijks leven staan”, aldus Evelien Hondebrink van De Welle.

De samenwerking tussen Nijhoff en De Welle is een inspirerend voorbeeld hoe bedrijven en non-profitorganisaties zich gezamenlijk kunnen inzetten voor de samenleving. Bedrijven die ook graag invulling willen geven aan hun maatschappelijke doelstelling kunnen hiervoor contact opnemen met Evelien Hondebrink (e.hondebrink@stichtingdewelle.nl) om de verschillende mogelijkheden te bespreken.