Mooi Meegenomen bus

Eropuit deze zomer met de Mooi Meegenomen Bus vanuit Wierden

Eropuit deze zomer? Dat kan met de Mooi Meegenomen Bus van De Welle. Komende maand zijn er vanuit de gemeente Wierden uitstapjes naar Huize Singraven en het Openluchtmuseum in Ootmarsum.

Of kiest u voor een leuke middag aan de waterkant? Dat kan samen met de heren van visvereniging ‘Ons Genoegen’ uit Wierden. Op de steiger bij hun clubgebouw kunt u vissen of lekker genieten van de omgeving. Zij hebben het materiaal te leen en willen u met plezier helpen met het aanhaken van de worm.

Bent u enthousiast geworden na het lezen van dit bericht. Bel voor meer informatie of om u aan te melden met De Welle en ga gezellig mee.

De Mooi Meegenomen-bus is er voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er kunnen maximaal zeven mensen mee. Als deelnemer wordt u van huis opgehaald en weer thuisgebracht. De kosten zijn afhankelijk van het soort uitstapje (zie poster).

Aanmelden kan via De Welle, telefoon 0546-571693 van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur.

De Welle organiseert elke maand een aantal uitstapjes met de Mooi Meegenomen-bus. Wilt u het programma persoonlijk ontvangen? Stuur dan een berichtje naar m.devries@stichtingdewelle.nl.