Activiteiten in Het Reggedal in juli

Ook in juli organiseert Het Reggedal in samenwerking met De Welle een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom!

• Zo kunt u wekelijks aansluiten bij het handwerken op de maandagmiddag om 14.30 uur.
  • Dinsdagochtend om 9.30 uur is er een gezellige groep die kaartjes maakt.
  • Op de dinsdagmiddag vanaf 14.30 uur kunt u de spieren losmaken tijdens ‘Bewegen op de stoel’.
  • Op woensdag 12 en 26 juli wordt er een spelletjesmiddag georganiseerd. Denk aan sjoelen, Japans biljart, rummikub, ringwerpen en nog veel meer. Ook hiervoor is de aanvangstijd 14.30 uur.
  • Voor muziekliefhebbers vindt er op maandag 17 juli een optreden plaats van de Enterse Muziekvereniging. Hier kunt u luisteren naar hun repertoire onder het genot van een hapje en een drankje. Bij mooi weer is het optreden buiten. De avond begint om 19.00 uur en zal tot ca. 20.30 uur duren. De kosten bedragen €5,- p.p.
  • Op vrijdag 7 juli om 14.30 uur is er een gezellig samenzijn. Tijdens deze middag kunt u gezellige met uw dorpsgenoten bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje.
  • Voor de fanatiekelingen is er op 14 juli een Bingo-middag. Deze begint om 14.30 uur en hierbij zijn leuke prijsjes te winnen.
  • Op woensdag 5 en 19 juli kunt u uw creativiteit de vrije loop laten. Tijdens deze creatieve middag wordt er lekker geknutseld onder het genot van een drankje en een gezellig praatje.
  • Zingt u zelf graag? Dan kunt u uw hart ophalen op vrijdag 21 juli om 14.30 uur, tijdens de zangmiddag onder leiding van Erna.
  • Liefhebbers van een pubquiz komen aan bod op vrijdag 28 juli. Het thema van deze pubquiz is nog een verrassing, maar dat het gezellig wordt staat vast. De middag begint om 14.30 uur.

Praktische informatie
Alle activiteiten vinden plaats in de activiteitenzaal van Het Reggedal in Enter onder het genot van een kopje koffie of thee.
Deelname aan de activiteiten is gratis, tenzij anders staat vermeld.

Aanmelden
Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor één of meerdere van bovenstaande activiteiten?  Neem dan contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.