weerbaarheid

Weerbaarheidsdagen Enter & Wierden

De Welle organiseert weerbaarheidsdagen, op 7 en 8 november in Wierden en op 13 november in Enter. Tijdens deze dagen komen leefstijlcoaches, een beweegtherapeut en een veiligheidsdeskundige om waardevolle inzichten en vaardigheden met u te delen.

Leerzame workshops
Waarom? Om u voor te bereiden op lastige situaties, om u te wapenen tegen potentiële gevaren en om uw zelfvertrouwen te vergroten. Na een ochtend vol inspirerende workshops kunt u met een gerust hart uw huis verlaten, met de zekerheid dat u weet hoe u met dergelijke situaties moet omgaan.

Want: weet u wat te doen wanneer iemand u opbelt namens de bank en vraagt om uw pincode? Of wanneer er ’s avonds wordt aangebeld en u voelt dat iets niet in de haak is? En heeft u ooit het gevoel gehad dat u niet sterk genoeg stond, wat u een onveilig gevoel gaf? Wellicht heeft u deze situaties meegemaakt of heeft u vergelijkbare verhalen in uw omgeving gehoord.

Als u zich goed wilt voorbereiden op dit soort situaties, dan nodigt De Welle u uit om gratis deel te nemen aan deze leerzame dagen, gevolgd door een gezamenlijke lunch!

Wanneer en waar
Wierden, 7 en 8 november, inloop op 9.00 uur, afsluiting 14:00 uur
Harmonie, Anjelierstraat 8a, Wierden
Enter, 13 november, inloop 9.00 uur, afsluiting 14.00 uur