Wierden

Wijkontmoeting in Wierden West

Wijkontmoeting in Wierden West

Wijklunch

Een wijkontmoeting voor alle inwoners van Wierden West met als doel om elkaar beter te leren kennen, de saamhorigheid te versterken en samen te praten over wat er leeft en speelt in de wijk. Met die gedachte organiseren de Welle en Evenmens een wijkontmoeting op dinsdag 9 april vanaf 12.00 uur in het gebouw van de Welle aan de Dr. G.H. Beensweg 21.

Tijdens deze ontmoeting kunnen de buurtbewoners en gezamenlijke lunch nuttigen en hun buren beter leren kennen. Ook gaan we samen in gesprek over welke behoeftes er zijn in Wierden West en hoe De Welle en Evenmens hier wellicht bij kunnen helpen.

Het belooft een gezellige verbindingsmidddag te worden. Komt u ook?

Opgave kan tot uiterlijk 2 april bij de Welle via 0546-7571693 of door een mail te sturen naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl  let op! Er kunnen maximaal 30 mensen deelnemers dus wacht niet te lang met aanmelden.