Het Reggedal voor iedereen

Ook komende maand organiseert Het Reggedal samen met de Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom! Het programma van maart staat in het teken van Pasen.

Op 23 maart staat er een optreden van de Enterse klompendansers gepland. Compleet met traditioneel kostuum dansen zij onder leiding van meerdere accordeonisten onder ander Twente, oud Hollandse en buitenlandse folklore dansen. De inloop van deze middag begint om 14.30 uur en het optreden zal om 15.00 uur starten. De kosten hiervoor bedragen €5,- p.p.

Op woensdag middag 27 maart kunt u gezellig langskomen om te bloemschikken voor Pasen. Onder het genot van een hapje en een drankje kunt u deze middag uw eigen bloemstuk in elkaar zetten en daarmee wat extra vrolijkheid in huis halen voor de Paasdagen. De kosten voor het bloemschikken zijn €7,- p.p.

En als u zin heeft in een warme maaltijd zonder hiervoor in de keuken te hoeven staan kunt u aanschuiven bij de maandelijkse wijkmaaltijd. Deze maand zal plaatsvinden op dinsdag 19 maart om 17.00 uur in het activiteitencentrum van Het Reggedal. Samen met andere dorpsbewoners geniet u van een heerlijke maaltijd onder het genot van een gezellig gesprek. De kosten hiervoor zijn € 13,50 p.p. Opgeven kan tot één week van tevoren via reggedal-activiteitencentrum@carintreggeland.nl of door te bellen met 06-50161005.

Aanmelden voor de andere activiteiten is niet nodig. Wij wensen u veel gezelligheid toe deze maand!

Reggedal maartReggedal Maart