Activiteiten in Het Reggedal voor alle Enterse senioren

Ook in april organiseert Het Reggedal samen met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom! Het programma van deze maand staat in het teken van Koningsdag.

Optreden Zeejgood
Op woensdag 24 april staat er een optreden gepland van gospelkoor Zeejgood. Tijdens deze muzikale avond kunt u genieten van enthousiast gebrachte liederen door dit koor. De inloop van deze avond is vanaf 18.45 uur en het optreden begint om 19.00 uur. De kosten bedragen € 5,- p.p.

Maandelijkse wijkmaaltijd
Als u zin heeft in een warme maaltijd zonder hiervoor in de keuken te hoeven staan, dan kunt u aanschuiven bij de maandelijkse wijkmaaltijd. Deze maand is dit op dinsdag 23 april om 17.00 uur in het activiteitencentrum van Het Reggedal. Samen met andere dorpsbewoners geniet u van een heerlijke maaltijd onder het genot van een gezellig gesprek. De kosten hiervoor zijn € 13,50 p.p. Opgeven kan tot één week van tevoren via reggedal-activiteitencentrum@carintreggeland.nl of door te bellen met 06-50161005.

Aanmelden voor de andere activiteiten is niet nodig. Wij wensen u veel gezelligheid toe deze maand!