Met de Mooi Meegenomen Bus naar de Zandsculpturen

De Mooi Meegenomen Bus van De Welle is er voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Een aantal keer per maand worden er leuke uitstapjes georganiseerd, zowel vanuit de gemeente Hellendoorn als de gemeente Wierden. U vindt de ritten van Mooi Meegenomen in de activiteitenagenda.

Op 18 april rijdt de Mooi Meegenomen Bus naar de Zandsculpturen in Garderen. Tijdens de rit, die over de Veluwe gaat, kunt u genieten van de omgeving. In Garderen wandelt u door een sprookjesachtige omgeving gecreëerd door zandsculpturen, compleet met muziek en speciale effecten.

Voor deze rit zijn nog een paar plekken vrij.  De kosten voor dit uitstapje bedragen €35,- p.p. Dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers. Een lunch is niet inbegrepen. De deelnemers worden rond 10.30 uur van huis opgehaald en na afloop weer thuisgebracht.

Lijkt het u leuk om mee te gaan? U kunt zich telefonisch aanmelden via 0548-638800 (maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur). Het aantal plaatsen is beperkt, dus wacht niet te lang met aanmelden.