Uitbreiding peuterspeelzaal Robbedoes in Enter

Het aantal groepen bij peuterspeelzaal Robbedoes in Enter is uitgebreid. Deze extra groep is op woensdagochtend van 8.15 tot 12.15 uur. Er zijn nog een paar plekken vrij, dus kinderen kunnen gelijk meedraaien in deze groep. Heb je belangstelling? Stuur dan een e-mail naar peuterspeelzalen@stichtingdewelle.nl of neem contact op met Jeanet Voortman, telefoon 06-30999313.

Wil je eerst een keer komen kijken samen met je peuter? Dat kan ook. Neem dan vooraf even contact op met de peuterleidsters van Robbedoes, telefoon 06-43043288. Jullie zijn van harte welkom!

Spelend leren
Op onze peuterspeelzalen spelen we in op waar jouw kind goed in is. Door uit te gaan van zijn eigen kracht voelt een peuter zich emotioneel veilig en groeit het zelfvertrouwen. De basis om al spelend te leren. We sluiten aan bij de persoonlijke belevingswereld van elk kind en plezier staat hierbij voorop. Tegelijkertijd leert jouw peuter om met andere kinderen te spelen. Hierdoor zal de overstap naar de basisschool gemakkelijker gaan.

VE-gecertificeerd
De ervaren peuterleidsters van De Welle zijn allen VE-gecertificeerd. VE staat voor Voorschoolse Educatie, voor peuters die extra begeleiding nodig hebben bij hun taalontwikkeling.

Wil je meer weten over Robbedoes of over de andere peuterspeelzalen van De Welle in de gemeente Wierden? Lees hier dan verder. Direct inschrijven kan via deze link.