Info voor deelnemers: ‘Het mooiste kiekje’

Gaaf dat je wilt deelnemen aan het project ‘Het mooiste kiekje’ van Stichting De Welle. Op deze pagina vind je meer informatie.

Het eerste thema is: DIEREN. Lever je dierenfoto aan tot uiterlijk 30 januari. We maken op 1 februari via deze pagina en onze socials het volgende thema bekend!

Hoe doe je mee?
Of je je foto nu schiet met een mobiel of een (professionele) fotocamera, iedereen kan een verrassende foto maken! De gemaakte foto per thema kun je hier uploaden. Wil je uploaden, dan heb je een google-account nodig. Heb je geen google-account? Dan kun je de foto mailen naar k.vdsteege@stichtingdewelle.nl. Je levert maximaal 1 foto per thema aan. In week 3 komt er op deze pagina een instructiefilmpje te staan hoe je de foto kunt uploaden. Met het uploaden van je foto geef je De Welle toestemming om de foto te mogen gebruiken in publicatie (online en offline).  Wanneer we de foto gebruiken, zullen we uiteraard je naam erbij vermelden.

Alle ingeleverde foto’s komen terecht in een openbaar album. Kijk hier om het album in te kijken!

Vind je het leuk om je beste foto aan een groter publiek te laten zien? Zet deze dan op social media, tag Stichting De Welle (IG: @stdewelle, FB: @stichtingdewellenijverdal of @stichtingdewellewierden) en gebruik de hashtag #hetmooistekiekje.

We wensen jou heel veel succes en plezier!