Inloopspreekuur huur- en zorgtoeslag

Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van huur- of zorgtoeslag? Kom dan naar ons inloopspreekuur in de ZINiN Bibliotheek in Nijverdal.

Elke laatste vrijdag van de maand kunt u zich zonder afspraak melden bij de balie van de bibliotheek. Belastingvrijwilligers van De Welle helpen u tegen een vergoeding van 5 euro met hun kennis en ervaring bij het aanvragen van uw huur- en zorgtoeslag. Neem hiervoor een kopie van uw aangifte inkomstenbelasting 2022 mee en gegevens over de huur van uw woning. Het is handig als u ook uw DigiD-gegevens bij u heeft.

Doet u geen aangifte inkomstenbelasting? Neem dan uw jaaropgaaf of loonstrook mee. Heeft u meer dan één werkgever, neem dan de jaaropgaven of loonstroken van alle werkgevers mee.

Voor meer informatie over dit spreekuur kunt u contact opnemen met De Welle, 0548-638810 of per e-mail via info@stichtingdewelle.nl.