De Welle in Beeld

HellendoornDoet! – Zonnewoud

Integratiediner

Verbinding, ontmoeting en een kijkje in elkaars keuken. De ingrediënten voor een nationaal integratiediner van vrijdag 31 januari.

De Welle in Beeld – januari 2020

De Welle in Beeld is een maandelijks tv-programma gemaakt door vrijwilligers van Stichting de Welle. Items deze maand zijn: naar het theater met Mooi Meegenomen, Muurloze zondag krijgt vervolg, 600 vrijwilligers actief voor De Welle, theatervoorstelling Letter voor Letter en de Vuurwerkbus op Oudjaarsdag.

De Welle in Beeld – december 2019

De Welle in Beeld is een maandelijks tv programma gemaakt door vrijwilligers van Stichting de Welle. Items deze maand zijn o.a. een interview met directeur Laura Westerik over De Welle in 2020, de maandelijkse pannenkoekendag in De Cirkel, 10-jarig jubileum Boston-bridgeclub, vuurwerkvoorlichting op basisscholen, gym- en beweeglessen voor peuters en Taalcafé sluit 2019 af op…

De Welle in Beeld – november 2019

De Welle in Beeld is een maandelijks tv-programma gemaakt door vrijwilligers van Stichting de Welle. Items deze maand zijn o.a.: Weerbaarheidstraining voor jongeren Interview met één van de eindbazen van Place2Be Jongerencentrum krijgt piano van Kaliber Kunstenschool Activiteiten van de commissie Help Sint helpen

De Welle in Beeld – oktober 2019

De Welle in Beeld is een maandelijks tv-programma gemaakt door vrijwilligers van Stichting De Welle. De items van deze maand zijn o.a.: gratis computercursus voor vrijwilligers van De Welle jongerenwerkers van De Welle geven social media-lessen aan leerlingen Reggesteyn terugblik Nationale Burendag Bendien Smitshof Wereld Tafelen

De Welle in Beeld – september 2019

De Welle in Beeld is een maandelijks tv-programma gemaakt door vrijwilligers van Stichting De Welle. De items van deze maand zijn: Vervoersservice Graag Gedaan gaat verder als AutoMaatje Personenalarmering (WDTM-certificaat) Hunted Zonneweken Mooi Meegenomen-bus Mini-symposium Laaggeletterdheid Reuring in ’t Reggedal (SOS)

De Welle in Beeld – juni 2019

De Welle in Beeld is een maandelijks tv-programma gemaakt door vrijwilligers van Stichting De Welle. De items van deze maand zijn: Bijdrage jongerenwerk democratiedagen Wekelijkse taalles voor jonge statushouders Informatie over het Kindpakket gemeente Hellendoorn Avond van de vluchteling

De Welle in Beeld – mei 2019

De Welle in beeld is een maandelijks tv-programma gemaakt door vrijwilligers van De Welle. Items van deze maand zijn: Wandelmeerdaagse Hellendoorn Training avondvierdaagse voor statushouders Maak kennis met de nieuwe directeur van De Welle Informatieavond levenstestament Jongerenwerker Marijke Grutterink vertelt over cultureel project in Haarle Interakt Contour zoekt vrijwilligers via HellendoornDoet!

De Welle in Beeld – april 2019

De Welle in Beeld is een maandelijks televisieprogramma gemaakt door vrijwilligers van Stichting De Welle. Items van deze maand zijn: Peuterfestijn, Afscheid Gerard Beukers, Wandelmeerdaagse, Instuif zoekt vrijwilligers, Jos Wennemers met pensioen, Fietsclub weer op de pedalen.