Fietsclub De Welle weer van start

Het is april en het voorjaar is begonnen! Daarom organiseert “Fietsclub De Welle”, zoals voorgaande jaren, om de veertien dagen een fietstocht in de prachtige omgeving van Nijverdal en Hellendoorn. De eerste fietsdag vindt plaats op dinsdag 19 april, en vindt daarna doorgang op elke opvolgende even week met de laatste fietsdag op dinsdag 20 september. U bent allen van harte welkom!

Elke fietstocht start om 09:30uur vanaf het doodlopende stukje van de Constantijnstraat tegenover de hoofdingang van De Welle, voor de nummers 27a en 29a. Een fietstocht is ongeveer 25 á 30 km en halverwege wordt er gezellig koffie gedronken. Belangrijk om te weten: iedereen is welkom, en daarom wordt er gefietst met een snelheid van 15 km/uur zodat ook deelnemers met een fiets zonder elektrische ondersteuning mee kunnen. Zo is er tevens voldoende tijd om een praatje met andere deelnemers te maken.

Verzocht wordt dat alle deelnemers een telefoonnummer van een familielid of een bekende bij zich heeft die gebeld kan worden in geval van nood. Hopelijk tot ziens op de eerste fietsdag!