Kook jij graag voor anderen?

Maak je regelmatig indruk op familie en vrienden met de maaltijden die je voor ze bereidt? En beleef je zelf veel plezier aan het koken ervan? Dan komt De Welle graag met je in contact!

Voor een groep van zes mannen die willen leren koken, zoeken we een enthousiaste vrijwilliger om hen de basisbeginselen bij te brengen. Tijdens drie bijeenkomsten gaan jullie aan de slag met eenvoudige recepten, waarbij jij aan de deelnemers uitlegt hoe ze de verschillende ingrediënten moeten wassen en snijden, hoe lang je deze moet koken of bakken en wat verder van belang is voor het maken van een lekkere en gezonde maaltijd. Daarbij probeer je de vragen van de deelnemers zo goed mogelijk te beantwoorden. Elke bijeenkomst bereid je samen met de deelnemers de maaltijd,  geniet met elkaar van het resultaat en ruimt na afloop gezamenlijk weer op. Deze leerzame, gezellige en smakelijke workshops vinden drie aaneengesloten weken plaats in de Kluinveenschool in Wierden waar alle benodigde faciliteiten om met een groep te koken aanwezig zijn.

Enthousiast geworden? Neem dan contact op met Sanne Berendijk via s.berendijk@stichtingdewelle.nl.